نورد و لوله پروفیل سپاهان

نورد و لوله پروفیل سپاهان

برای دریافت لیست قیمت و صدور پیش فاکتور نورد و لوله پروفیل سپاهان با کارشناسان پرشین پایپ تماس بگیرید.

021-91005252

021-91005757

شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان

شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان در سال 1383 بعنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی سپاهان و با هدف تأمین و رفع نیاز صنایع مرتبط با لوله های دقیق و فوق دقیق، در اصفهان تأسیس شد.

این شرکت پس از 7 سال تحقیق و مطالعه در زمینه تولید انواع لوله، در سال 1390فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی لوله بدون درز، لوله درزدار و لوله سیاه با کیفیت بالا و از جنس کربن استیل و سایر آلیاژهای فولادی می باشد.

تولیدات گروه صنعتی سپاهان

لوله های درزدار سپاهان (صنعت نفت و گاز)

لوله های درزدار از ورق فولادی رول شده و با درز جوش تولید می شود، در لوله درزدار بر خلاف لوله مانیسمان از درز جوش استفاده شده است وبه همین علت قیمت پایین تری نسبت به لوله مانیسمان دارد.

لوله درزدار سپاهان در ضخامت های مختلف تولید می گردد که نوعی از آن که ضخامتی برابر با ضخامت لوله مانیمسان رده 40 دارد به لوله درزدارAPI معروف می باشد و تا سایز 2 اینچ تولید می شود.

نوع سنگین این لوله ها نیز از سایز 1/2″ تا 8″ و ضخامت 2.5 تا 4.8 میلی متر موجود می باشد.

از لوله درزدار سپاهان می توان برای آب رسانی و گازرسانی استفاده کرد.

لوله CDW سپاهان

– دارای ضخامت کاملا یکسان در مقایسه با ضخامت متغیر لوله های بدون درز

– قابلیت تخت شدن تا ۱۰۰٪ قطر

– جایگزین اقتصادی و فنی لوله های بدون درز

– قابل استفاده در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی، آب،‌سیستم های هیدرولیک، سیستم اطفاء حریق و بویلرها

– دارای گواهینامه کیفیت محصول برای محصول خریداری شده.

لوله گالوانیزه سپاهان

لوله گالوانیزه به ۲ روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود، که این فعالیت به منظور ممانعت و جلوگیری از آسیب دیدگی و خوردگی در طول زمان در لوله های آب می باشد.

لوله های دقیق سپاهان

این مقاطع تولید شده به شیوه نورد سرد با دقت نوردی بالا و دارای سطحی صاف و عاری از هرگونه لایه اکسیداسیون می باشد.

دقت ابعادی و آنالیزی در این محصولات بسیار بالا بوده به صورتی که می تواند در برابر فشار بالا، خم شدن و… از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

صرفه جویی در مصرف فولاد، افزایش دقت ماشینکاری، افزایش ظرفیت تولید و … را می توان از مزایای این محصول نام برد.

از این مقاطع بدون درز و درز مخفی در صنعت ساخت اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گاز توکار (مانیس گاز) سپاهان

لوله های گاز گروه صنعتی سپاهان تحت استانداردهای بین المللی API 5L و ملی ISIRI 3574 با برند مانیس گاز، جایگزین مناسبی برای لوله های بدون درز (مانیسمان)، در لوله کشی های توکار ساختمان می باشد.

لوله گاز روکار سپاهان

گروه صنعتی سپاهان اولین تولید کننده لوله گاز خانگی (مصارف خانگی و تجاری) در ایران در سال ۱۳۷۲ با دریافت پروانه کاربرد استاندارد ISIRI 3360 است.

کاربرد لوله های گاز روکار در ساختمان های مسکونی، سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی و.. می باشد همچنین برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز از این لوله ها استفاده می شود.

انواع لوله فولادی سپاهان

لوله های فولادی این کارخانه در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید شده و در صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی، اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه، مبلمان و ساختمان کاربرد دارند.

از این لوله ها در موارد متعددی مانند شافت کولر، مشعل، کمک فنر، اگزوز، فرمان، نرده، حفاظ، داربست، غلاف چاه، لوله شوفاژ، لوله گاز، لوله بویلر و… استفاده می شود.

انواع پروفیل فولادی سپاهان

انواع پروفیل های فولادی شامل پروفیل های گروهی درب و پنجره (سپری ، لنگه دری و چهارچوبی)، زهوار و چهارچوب فلزی مطابق با استاندردهای ملی ISIRI 7336 و ISIRI 7338 و انواع دیگر مثل پروفیل های باز Z و L (نبشی) مطابق با استانداردهای ISIRI 7335 و DIN 59413 و پروفیل های ریلی ، بیضی شکل ، تسمه و….از ضخامت ۱٫۵ به بالا این دسته از محصولات شرکت می باشد.

انواع قوطی فولادی سپاهان

در تولید قوطی های فولادی استانداردهای JIS G3466 ، DIN 2395 کاملا رعایت شده است.

این محصولات در ساختمان سازی، اسکلت های فلزی، جرثقیل های دروازه ای و بلندمرتبه استفاده می شود.

انواع ورق سپاهان

این کارخانه با راه اندازی تجهیزات پیشرفته قادر به تامین مواد اولیه به شکل کویل سنگین و کویل سبک سازی شده، ورق فولادی، شیت فولادی و نوار فولادی با ضخامت های ۰٫۸ تا ۱۲٫۷ میلیمتر می باشد.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757