لوله و اتصالات تک لایه

ابزارآلات

ابزارآلات لوله و اتصالات تک لایه

تولید کنندگان لوله و اتصالات تک لایه

رویال پایپ

رویال پایپ

لوله و اتصالات تک لایه

لوله و اتصالات تک لایه که همان لوله های پلیمری یا سفید هستند، در برابر فشار و حرارت مقاومت کرده و جایگزین واقعی لوله های دیگر اعم از گالوانیزه، فولادی و مسی شده اند.

لوله های پلیمری از جنس پروپیلن راندوم کوپلیمر در مقایسه با سایر پلیمرها واکنش بهتری در مقابل فشار، دما، خورندگی، انحلال و غیره از خود نشان داده اند و برای آب سرد و گرم و بهداشتی مناسبند.

این نوع لوله و اتصالات زنگ نمی زند، نمی پوسد، طعم، رنگ و بوی آب را تغییر نمی دهد و به دلیل پایین بودن هدایت گرمایی در مصرف انرژی سیستم های گرمایشی صرفه جویی می شود.

این لوله و اتصالات به دلیل انعطاف پذیری بالا شکنندگی در آنها به حداقل رسیده و برای مناطق زلزله خیز مناسب است و به دلیل صیقلی بودن سطح داخلی در لوله و اتصالات تولیدی افت فشار در این محصولات وجود ندارد.

به دلیل تولید لوله و اتصالات مغزی دار با پوشش داخلی از مواد پلی پروپیلن، رسوب گرفتگی و خوردگی در این نوع لوله و اتصالات کاهش یافته، سلامت و بهداشت کامل آب آشامیدنی حفظ می شود.

به دلیل طراحی دقیق اتصالات و تولید اتصالات برنجی آچارخور از سایز یک اینچ به بالا، اتصالات به راحتی و با ضریب اطمینان بالا آب بندی می شود و کاربرد این نوع لوله و اتصالات در سیستم گرمایشی شوفاژ و پکیج توجیه دارد.

قیمت لوله و اتصالات تک لایه

قیمت لوله و اتصالات تک لایه براساس برند معتبر، کارخانه سازنده، ابعاد و سایزبندی تعیین می شود و لیست انواع لوله های پلی پروپیلن در سایت های مختلف وجود دارد.

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت این نوع لوله و اتصالات نوع مواد اولیه است که اگر وارداتی باشد، پس از تست و تایید شدن در پروسه تولید قرار می گیرد.

تفاوت قیمت لوله و اتصالات تک لایه در برندهای گوناگون به دلیل استفاده از خط تولید با تکنولوژی به روز و آزمايشگاه های پیشرفته و مجهز است.

تست كنترل كيفيت محصولات، خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانت مواردی هستند که روی قیمت این نوع لوله و اتصالات تاثیر می گذارند.

قیمت لوله و اتصالات تک لایه که به آن لوله PP، لوله های سبز یا سفید  گفته می شود متفاوت است، چون با سایزهای 20، 25 ، 32 ، 40 ، 50 ، 63 ، 75 ، 90 و 110 میلی متر و فشار کاری 120 اتمسفر در شاخه های 4 متری تولید می شود.

قیمت این نوع لوله و اتصالات باید مناسب و مقرون به صرفه باشد، تضمین کیفیت و اصالت کالا و خدمات و راهنمایی های پس از فروش نیز برای خریدار مهم است و در نهایت بهتر است برای آگاهی از قیمت روز باید با کارشناسان فروش تماس گرفت.

کاربرد لوله و اتصالات تک لایه

کاربرد این نوع لوله و اتصالات برای صنعت تاسیسات لوله كشی ساختمان و صنایع گوناگون كه خوردگی فلزات در محیط های مرطوب اسیدی و نشت پذیر است، مطرح می شود.

این نوع لوله و اتصالات دارای مزایای زیادی از قبیل ارزانی و نصب آسان هستند و کاربرد آن را گسترده تر و مفیدتر کرده است. هرچند این لوله ها نقاط ضعفی مانند محدودیت در انتقال حرارت یا عدم تحمل فشار و دمای بالا را دارند.

کاربرد این لوله و اتصالات لایه برای انتقال اسیدها، گازها و فاضلاب های خورنده، نفت خام، فاضلاب، گاز طبیعی و سیستم های آب سرد و گرم است.

لوله های پلیمری درمقایسه با لوله های سنتی مورد استفاده دارای مزایا و معایبی است که مهمترین آنها مقاومت در برابر خوردگی، استفاده ساده تر، افت فشار كمتر، انعطاف پذیری و بسیاری عوامل دیگر محسوب می شود.

کاربرد لوله و اتصالات تک لایه برای انشعاب آب شهری و روستایی، آبیاری كشاورزی، لوله كشی آب زیرزمینی، تاسیسات هوای فشرده، آبیاری تحت فشار، انتقال آب در صنعت سد سازی است.

کاربرد این نوع لوله و اتصالات با برندهای موجود در بازار ایران  که شامل آذین لوله  لوله و اتصالات آسیا، نیک بسپار، یزد بسپار و هاکان ترک هستند، دارای گستردگی بسیاری است.

مزایای لوله و اتصالات تک لایه

از مزایای لوله و اتصالات تک لایه این است که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر بوده، رسوب و جرم نمی گیرد و کاملا بهداشتی و برای مصرف آب سرد و گرم است.

سایر مزایای این نوع لوله و اتصالات این است که اکسید نمی شود، نمی پوسد و زنگ نمی زند، عمر مفید طولانی دارد و به دلیل عدم ناهمواری سطح داخلی افت فشار ندارد.

یکی دیگر از مزایای این نوع لوله و اتصالات نصب بسیار راحت و سریع است و دیگر آن که نیاز به نوار پرایمر، چسب و خمیر و کنف ندارد، نمای روکار زیبا و توکار مطمئن دارد و صدای ناشی از ارتعاشات وجود ندارد.

عدم عبور نور از لوله و جلوگيری از رشد ميكرو ارگانيسم ها یکی از مزايای مهم این نوع لوله و اتصالات است و دارای ظاهری شفاف و زيبا است.

وجود خط راهنما در تمام لوله و اتصالات برای افزايش سرعت و كيفيت لوله كشی، عايق حرارتی و الكتريكی و مقاوم در برابر ضربه و شرايط تخريب محيطی مزایای لوله و اتصالات تک لایه به شمار می رود.

یکی دیگر از مزایای لوله و اتصالات تک لایه روش اتصال آن است که این لوله ها به صورت فیوژن و بدون نیاز به حلال به یکدیگر متصل می شوند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757