نوار و پرایمر

نوار خطی

نوار خطی

نوار سرجوش

نوار سرجوش

پرایمر 4 لیتری

پرایمر 4 لیتری

تولید کنندگان نوار و پرایمر

آلتن

آلتن

نوار پرایمر

نوار پرایمر تجهیزات تاسیساتی و عایقی است که دور لوله پیچیده می شود تا به عنوان محافظ  گرما و سرما از اتلاف انرژی جلوگیری کند.

این محصول روی رنگ پرایمر کشیده می شود تا از آن محافظت کند. استفاده رنگ پرایمر و نوار پرایمر روی لوله آن را به طور کامل عایق می کند.

در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، به وسیله عایق پوش کردن لوله ها یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می شود که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود.

برای عایق کردن و جلوگیری از خوردگی لوله این محصول مورد استفاده قرار می گیرد که برای عایق بندی خطوط لوله آب و گاز کاربرد دارد.

این محصول معمولا به صورت خود چسب و از جنس PVC است و برای عایق کاری لوله های تاسیسات در حال کار جداره عایق لوله ای برش داده می شود تا امکان عایق کاری فراهم شود.

پرایمر زنی در هوای بارانی، مه سنگین، در گرد و غبار یا در درجه حرارت زیر 5- درجه سانتیگراد مجاز نیست. پرایمر و نوار باید ساخت یک کارخانه باشند.

کاربرد نوار پرایمر

کاربرد نوار پرایمر به عنوان عایق شامل 95 درصد پی وی سی و 5 درصد کلسیم است و برای عایق بندی، تعمیر و خطوط لوله  انتقال و تاسیسات است.

کاربرد این محصول که در انواع کلاس های مختلف با برندها و استانداردهای گوناگون تولید می شود به صورت خود چسب امکان عایق کاری را روی لوله ها فراهم می کند.

لوله های فلزی را به روش های مختلف سرد و گرم در کارخانجات عایق کاری و آبکاری و کاربرد این محصول محافظی برای این گونه عایق ها است.

لوله های فلزی که برای خطوط انتقال آب و گاز استفاده می شود در معرض صدمات و آسیب های مکانیکی و شیمیایی مختلف از قبیل خوردگی اسیدی، بازی، اکسایش، پوسیدگی، قرار دارند و  کاربرد نوار پرایمر پیشگیری از آسیب لوله ها است.

کاربرد دیگر نوار پرایمر این است که محافظ لوله ها در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند رطوبت زیاد بوده و باعث دوام عمر ساختمان و لوله کشی می شود.

انواع نوار پرایمر

از انواع این محصول برای عایق بندی خطوط لوله ها و افزایش مقاومت فیزیکی آن ها استفاده می شود و در انواع سفید و مشکی و سرجوش تولید می شود که اغلب برای لوله های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع نوار پرایمر به صورت چسب نواری است که روی لوله پیچیده می شود و به عنوان عایق حرارتی در مقابل سرما و گرما عمل می کند.

انواع این محصول با نام های مختلف پرایمر شائیک، نوار سفید و سیاه شائیک، نوار خطی و نوار سرجوش گاهی روی رنگ پرایمر بسته می شود تا از لایه رنگ محافظت کند و از اتلاف انرژی بیشتر جلوگیری شود.

انواع نوار پرایمر دارای کیفیت مرغوی و قیمت مناسب بوده، برای نوارکشی استاندارد لازم است 50 درصد از نوار اولیه روی 50 درصد از دور بعدی قرار بگیرد.

با استفاده از این محصول به عنوان عایق، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده، در مصرف انرژی صرفه جویی و همچنین هزینه های خود را کاهش می دهید.

نوار پرایمر خطی و سرجوش

مواد تشکیل دهنده نوار پرایمر خطی و سرجوش شامل پی وی سی 95 درصد و کلسیم 5 درصد است، مقاومت دمایی آن از منفی 20 تا مثبت 80 درجه سانتیگراد بوده و مقاومت در برابر نیروی الکتریکی >40kv/mm است.

کشش پذیری نوار پرایمر خطی و سرجوش 25N/cm و درصد کشیدگی مجاز >400٪، میزان جذب آب 0.06٪  و دارای استاندارد IAPMO,UL,CE است.

گاهی به انواع نوار پرایمر خطی و سرجوش نوار آلتن هم گقته می شود و موارد کاربرد این محصول و سرجوش در خطوط لوله برای استفاده درخطوط لوله نفت و گاز است.

کاربرد این محصول و سرجوش برای استفاده درخطوط لوله دریایی، خطوط لوله آب و فاضلاب و خطوط لوله دارای عایق حرارتی است.

نوار پرایمر خطی و سرجوش روی تمامی اتصالات ومحل های جوش کشیده می شود و در سایزهای 2 اینچ تا ۱۰ اینچ برای انجام پروژه های صنعتی وساختمانی تولید می شود.

پرایمر یک رنگ صنعتی با چسبندگی و دوام عالی جایگزین رنگ و ضد زنگ است و روی لوله ها یا حتی آب بند های ساختمانی استفاده می شود.

پرایمر به عمر طولانی و کیفیت سرجوش ها کمک می کند. نوار پرایمر علاوه بر عایق گرما و سرما برای خود لوله ها و سیال هم مفید خواهد بود و عمر لوله ها و کیفیت نقاط جوش را تضمین می کند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757