اتصالات دنده ای سیاه

تولید کنندگان اتصالات دنده ای سیاه

اتصالات دنده ای سیاه

اتصالات دنده ای سیاه زیر مجموعه اتصالات فولادی است که به دو صورت کلی اتصالات جوشی و اتصالات دنده ای تقسیم بندی می شوند.

اتصالات دنده ای سیاه دارای کاربردهای زیادی در صنعت و لوله کشی آب و فاضلاب هستند و به دو صورت اتصالات گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می شوند.

اتصالات دنده ای سیاه به انواع بوشن ها مانند بوشن ساده، بوشن روپیچ تو پیچ، مغزی ها، تبدیل ها، سه راهی های قائم، 45 درجه، سه راهی تبدیل، چهار راهی ها، مهره ماسوره ها از لحاظ ساختار و عملکرد تقسیم بندی می شوند.

در اتصالات دنده ای سیاه بوشن ساده برای اتصال دو لوله هم قطر در راستای هم، بوشن روپیچ تو پیچ برای اتصال دو قطعه که یکی از رو و دیگری از داخل دنده شده باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اتصالات دنده ای سیاه

قیمت اتصالات دنده ای سیاه نیز در بازار مناسب و به صرفه تعیین شده است، اتصالات گالوانیزه برزیلی در دو نوع سیاه و سفید موجود است.

قیمت اتصالات گالوانیزه برزیلی TUPY که یکی از برترین برندهای تولید اتصالات دنده ای گالوانیزه است و به خاطر کیفیت فوق العاده بالای آن  و محبوبیت فراوانی که دارد گران تر است.

برای استعلام قیمت اتصالات دنده ای سیاه اعم از مهره ماسوره گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، زانو چپقی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، سه راه تبدیل گالوانیزه و تبدیل گالوانیزه بهتر است با شرکت های معتبر تماس بگیرید.

قیمت اتصالات دنده ای سیاه نسبت به اتصالات برزیلی مناسب تر است و از لحاظ کیفیت تا حدودی با اتصالات گالوانیزه توپی برزیلی برابری می کند.

کاربرد اتصالات دنده ای سیاه

مغزی ها برای تغییر قطر در لوله کشی  است و از کاربردهای دیگر اتصالات دنده ای سیاه سه راهی های قائم که برای گرفتن انشعابات و اتصال انشعابات فرعی می باشد.

سه راهی های 45 درجه برای تاسیسات لوله کشی فاضلاب و ایجاد اتصالات فرعی با انحراف 45 درجه و سه راهی های تبدیل برای اتصال انشعاب های فرعی با قطری متفاوت از قطر لوله اصلی نیز کاربرد این نوع اتصالات است.

یکی دیگر از کاربردهای اتصالات دنده ای سیاه برای تغییر مسیر حرکت، تغییر سایز، مسدود کردن لوله نیز استفاده می شود و جنس لوله ها برای آب شرب مناسب بوده و از مواد بی ضرر ساخته شده است.

کاربرد اتصالات دنده ای سیاه در صنایع آب، گاز، بخار و هوا از این اتصالات استفاده می شود، چون لوله ها مقاوم بوده و با عناصری مانند روی، فسفر و سیلیکون پوششی مقاوم به شرایط سخت محیطی دارند.

روش ساخت اتصالات دنده ای سیاه

روش ساخت اتصالات دنده ای سیاه به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد انجام می شود. به عنوان مثال، مقدار سيليکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه شديدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانيزه را تحت تاثير قرار می دهد.

مقدار ۰.۰۴ % سيليکون يا بيشتر و يا مقدار ۰.۰۵ % فسفر يا بيشتر در اتصالات گالوانیزه منجر به ضخيم شدن پوشش می شود ،که شامل آلياژهای آهن و روی می باشد.

کربن ، سولفور و منگنز موجود در اتصالات گالوانیزه اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانيزه دارد.

انواع اتصالات دنده ای سیاه

انواع اتصالات دنده ای سیاه شامل زانو دنده ای سیاه، سه راه دنده ای سیاه، چپقی دنده ای سیاه، مغزی دنده ای سیاه، بوشن دنده ای سیاه ، تبدیل دنده ای سیاه ، مهره ماسوره دنده ای سیاه و لوله دنده ای سیاه می شود.

انواع اتصالات دنده ای سیاه با برندهای مختلف ازجمله اتصالات دنده ای سیاه سیتکو، اتصالات دنده ای سیاه مک، اتصالات دنده ای سیاه برزیلی، اتصالات دنده ای سیاه چینی، اتصالات دنده ای سیاه اصفهان و اتصالات دنده ای سیاه زی وجود دارد.

مزایای اتصالات دنده ای سیاه

مزایای اتصالات دنده ای سیاه این است که دارای پوشش درونی بسیار صیقلی هستند و به همین جهت سیال ها به آسانی و بدون افت فشار از آنها عبور می کنند.

جنس آنها نیز برای به کارگیری در آب آشامیدنی نیز بسیار ایده آل است و علت آن هم عدم وجود مواد سمی و مضر در این نوع اتصالات است. و یکی دیگر از مزایای اتصالات دنده ای سیاه محسوب می شود.

از دیگر مزایای اتصالات دنده ای سیاه می توان گفت آنها بسیار مستحکم هستند و در برابر شرایط دشوار محیط به راحتی مقاومت نشان می دهند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757