متعلقات لوله کشی

خمیر لوله کشی

خمیر لوله کشی

نوار تفلن

نوار تفلن

تولید کنندگان متعلقات لوله کشی

ساخت ایران

ساخت ایران

متعلقات لوله کشی

متعلقات لوله کشی شامل همه ابزار و لوازمی است که برای اجرای طرح های  تاسیساتی و لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

اقلامی مانند ترموتر افقی، الکترود، نوار و پرایمر، واشر و گسکت، چسب، نوار تفلون و خمیر و کنف لوله کشی را می توان انواع متعلقات لوله کشی شناخت.

هر کدام از این متعلقات در انواع مختلف، با برند های متفاوت تولید، عرضه و در دسترس قرار می گیرند و برای لوله کشی و تاسیسات ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و حتی کارخانه  ها و صنایع مختلف به این ابزار نیاز است.

این متعلقات مانند خمیر لوله کشی همراه با کنف لوله کشی که با عنوان خمیر آب بندی استفاده می شود، روش دیگری برای جلوگیری از نشتی لوله گالوانیزه و لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان است، مثل تفلون مایع، جایگزین نوار تفلون می شود .

الیاف کنف به عنوان یکی از متعلقات لوله کشی هیچ گونه محافظتی از لوله و اتصال ایجاد نکرده و فقط بین دنده ها را آب بندی می کند.

چسب پلیکا یکی دیگر از این متعلقات است که برای چسباندن لوله و اتصالات پی وی سی به یکدیگر از آن استفاده می شود و پس از اتصال توسط چسب دو قطعه چنان محکم می شوند که دیگر از هم جدا نشده، کامل آب بندی می شوند.

قیمت متعلقات لوله کشی

قیمت متعلقات لوله کشی در بازارهای داخلی از فاکتورهایی مانند کارخانه سازنده، برند، کیفیت ساخت، نوع قطعه و تاثیر می گیرد..

اگر قیمت این متعلقات برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است باید برای خرید انواع متعلقات لوله کشی به سراغ برند های داخلی بروید، چون ارزان تر و در دسترس تر است.

برای انتخاب و خرید این متعلقات قیمت مناسب و کیفیت خوب که دارای استاندارد بین المللی باشد به برندهای معتبر که سالهاست در زمینه تولید و عرضه انواع متعلقات لوله کشی فعالیت می کنند، توجه کنید.

عوامل موثر روی قیمت متعلقات لوله کشی وارداتی یا داخلی بودن محصول، ضمانت و گارانتی، خدمات پس از فروش، نوع تحویل و همچنین نوسانات ارز می باشد.

خمیر و کنف، چسب پلیکا و نوار تفلون از پر کاربرد ترین متعلقات لوله کشی در زمینه تعمیر، نصب و نگهداری سیستم های تاسیساتی هستند و بیشترین میزان فروش این متعلقات را در صنعت پایپینگ از آن خود کرده اند.

فروش اینترنتی و قیمت مقرون به صرفه متعلقات لوله کشی توسط نمایندگی ها و شرکت های معتبر انجام می شود و تمامی تجهیزات مورد نیاز را به سادگی و مستقیم  از طریق مراجعه به سایت های مورد نظر تهیه کنید.

متعلقات لوله کشی شامل ابزار زیر است:

نوار تفلون و کاربرد آن

از نوار تفلون برای آب بندی انواع اتصالات دنده ای و اتصالات رزوه ای استفاده می شود که باعث جلوگیری از نشت آب می شود.

جنس نوار تفلون از پلی تترافلوئورواتیلن و کاربرد آن برای مصارف خانگی، گاز، نفت، پتروشیمی، پزشکی، صنعتی و… است.

برای آب بندی اتصالات در گذشته از خمیر و کنف استفاده می کردند ولی امروزه نوار تفلون جایگزین مناسبی برای این کار است که به صورت قرقره ای با یک درپوش محافظ تولید و به بازار عرضه می شود.

برای آب بندی شیرآلات برنجی و انواع اتصالات گالوانیزه از جمله اتصالات گالوانیزه توپی برزیل، اتصالات گالوانیزه مک، اتصالات گالوانیزه چینی از نوار تفلون استفاده می شود.

نوارتفلون دارای رنگ های مختلفی مانند سفید، سبز، بنفش، آبی به بازار عرضه می شود ولی رنگ رایج آن سفید است. طول نوار تفلون ۵ الی ۱۰ متر و تعداد در هر جعبه ۱۰ تاست.

کاربرد نوار تفلون برای آب بندی مخازن و هواپیما، لوله کشی ساختمان ها و تاسیسات، صنایع غذایی، سیسم های گرمایشی، صنایع پزشکی و دارویی، بسته بندی، کامپوزیت و ترموپلاستیک است.

از مزایای نوار تفلون می توان به  مقاومت در برابر خوردگی، ضریب اصطکاک بسیار پایین، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال ها و غیر قابل اشتعال وضد چسبندگی بودن آن اشاره کرد.

چسب پلیکا

چسب پلیکا یکی از چسب های قوی با قدرت چسبندگی و هم جوشی بسیار بالا است و برای چسباندن قطعات لوله های فاضلاب و قطعات پلاستیکی و سایر اتصالات تاسیساتی به کار گرفته می شود.

چسب پلیکا ترکیبی از پایدار کننده ها، غلظت دهنده ها و پلیمرهای پلاستکی است که در ترکیبی از حلال ها حل شده اند. این چسب از جنس پی وی سی سخت، ضد آب و رطوبت است.

چسب پلیکا در انواع پلیکای تارگت و پلیکای معمولی تولید و عرضه می شود، چسب تارگت دارای کشسانی و قدرت چسبندگی قوی تری بوده و به سرعت عمل می کند.

چسب پلیکا به نصب بهتر لوله های پلیکا کمک زیادی کرده و از نشتی و تخریب لوله ها جلوگیری می کند. چسب هایی که برای اتصال لوله های پلیکا به کار برده می شوند باید دارای کیفیت و استاندارد بالا و قدرت چسبندگی زیاد باشند.

چسب پلیکا باید نسبت به مواد شیمیایی، مواد خورنده، حرارت های بالا، مقاوم بوده، پتانسیل ترک خوردگی بسیار پایینی داشته باشند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757