عایق لوله ای الاستومریک

تولید کنندگان عایق لوله ای الاستومریک

کافلکس (K-FLEX)

کافلکس (K FLEX)

عایق لوله ای الاستومریک

عایق لوله ای الاستومریک یک عایق حرارتی و برودتی و به شکل لوله ای است که برای عایق کاری لوله های آب موجود در ساختمان ها، پاساژها و هتل ها به کار می رود.

عایق لوله ای الاستومریک نسل جدید (فوم الاستومری لوله ای) جایگزین پشم شیشه و فوم های سفید رنگ بوده و در تمامی سایزها و مدل ها موجود است.

این عایق دارای ویژگی هایی مانند سرعت اجرای بالا، ضریب انتقال حرارت، عایق صوتی، نسوز، مقاوم در برابر نفوذ آب و ضد رطوبت، عدم ایجاد پوسیدگی در فضای بین لوله و عایق الاستومری و تراکم و چگالی فوق العاده بالا است.

این عایق با دانسیته بالا از پرت حرارتی و برودتی جلوگیری کرده و جایگرین عایق های سنتی و قدیمی در بازار شده اند.

عایق لوله ای الاستومریک در مدل های ساده، با روکش آلومینیوم و چهارصد میکرون، روکش پروتکت بلک و سیلور موجود بوده که نوع ساده آن برای محیط و فضاهای بسته و انواع آلومینیومی آن در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند.

روکش های آلومینیومی در این عایق عمر مفید آن را در برابر انواع شرایط جوی، اشعه UV خورشید و … بالا برده و به آن استحکام و زیبایی خاصی می بخشد.

قیمت عایق لوله ای الاستومریک

قیمت عایق لوله ای الاستومریک بسیار مناسب است و همین مزیت موجب محبوبیت این محصول در بین افراد شده است.

قیمت این محصول به صورت شاخه ای تعیین شده و به صورت میانگین عایق الاستومری مصرفی برای هر ساختمان حدود 100 شاخه ی 2 متری عایق لوله است.

با توجه به سرعت و راحتی نصب و مزایای بی شماری که دارد نه تنها قیمت عایق لوله ای الاستومریک مقرون به صرفه است بلکه در هزینه های انرژی ساختمان نیز صرفه جویی می شود.

عوامل موثر روی نوسانات قیمت این عایق نوع، سایز، ضخامت، برند، کاربری، چسبدار بودن یا نبودن و ضمانت و خدمات پس از فروش است.

برای استعلام قیمت عایق لوله ای الاستومری باید به سایت برندهای معتبرمراجعه کرده و از لیست قیمت به روز شده اطلاعات کسب کنید یا با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

کاربرد عایق لوله ای الاستومری

کاربرد عایق لوله ای الاستومریک برای لوله های ۵ لایه، لوله های گرمایش و سرمایش و لوله های آب ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری و صنعتی است.

کاربرد این محصول برای عایق کاری لوله های ۵ لایه مانند؛ سوپر پایپ و نیو پایپ، لوله های سبز و سفید رنگ، لوله های موجود در موتورخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد این عایق برای عایق کاری حرارتی و برودتی است که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری می کند.

کاربرد این عایق در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می شود و از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کند.

کاربرد عایق لوله ای برای صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه است و با ضخامت های ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵   میلی متر در فضاهای مختلف استفاده می شود.

نصب عایق لوله ای الاستومری

برای نصب عایق لوله ای الاستومریک در مرحله اول باید به وسیله یک کاتر عایق لوله ای الاستومری را در طول برش دهیم، سپس به کمک یک برس سطح لوله مورد نظر را با چسب مخصوص عایق الاستومری آغشته کرد.

برای نصب این عایق در مرحله دوم عایق را دور لوله قرار داده و محل درز عایق را با چسب الاستومری می چسبانیم.

در انتهای کار برای نصب عایق لوله ای الاستومریک از نوار درزگیر مخصوص برای درزگیری عایق استفاده می کنیم.

نصب این محصول بسیار سریع و آسان است و در مقایسه با سایر عایق ها، نصب عایق های لوله ای نسبت به عایق های پشم شیشه خیلی راحت تر بوده و سرعت نصب این محصول نسبت به پشم شیشه بسیار بالا می باشد.

نصب عایق لوله ای الاستومری سرعت عایق کاری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان ها را به صورت فوق العاده ای بالا برده و مانع از هدر رفت انرژی سرما و گرما می شود.

مزایای عایق لوله ای الاستومری

از مزایای عایق لوله ای الاستومریک می توان به مواردی از قبیل سبکی و انعطاف پذیری آنها اشاره داشت و همچنین ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.

صرفه جویی در هزینه های انرژی، عملیات نصب راحت، مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک، آتش، روغن و مواد شیمیایی سایر مزایای  این عایق محسوب می شود.

مزایای این محصول این است که بدون HCFC، HFC، CFC و گرد و غبار و الیاف بوده، هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.

نگهداری و نظافت آسان، موادعایق لوله بسیار مقاوم بوده، خاصیت ضد پارگی، سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود.

یکی دیگر از مزایای عایق لوله ای الاستومریک این است که در شاخه های 2 متری تولید و عرضه می شوند و برای نصب عایق به اندازه های مختلف برش زده می شود.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757