ابزار و متعلقات لوله کشی

الکترود

الکترود

نوار و پرایمر

نوار و پرایمر

متعلقات لوله کشی

متعلقات لوله کشی

تولید کنندگان ابزار و متعلقات لوله کشی

الکترود ام تی

الکترود ام تی

الکترود آما

الکترود آما

الکترود اعتماد یزد

الکترود اعتماد یزد

آلتن

آلتن

ابزار و متعلقات لوله کشی

ابزار و متعلقات لوله کشی شامل ابزارآلات لوله کشی است که در طراحی سیستم تاسیساتی اهمیت بسیار زیادی دارند و بدون آن ها نمی توان کار لوله کشی صنعتی و خدماتی را انجام داد.

این محصولات شامل انواع ابزار لوله کشی، واشر و گسکت، پیچ و مهره گالوانیزه، متعلقات لوله کشی،خمیر لوله کشی، نوار تفلن، الکترود، نوار و پرایمر می شود.

هر کدام از ابزار و متعلقات لوله کشی دارای تنوع زیادی هستند و برای انجام کار خاصی در لوله کشی به کار می روند.

پیچ ومهره های گالوانیزه با استفاده از فلنج لوله ها را به یکدیگر متصل کرده و یکی از روش های مطمئن اتصال است.

واشر و گسکت یکی از پر کاربردترین ابزار لوله کشی هستند که فضاهای خالی بین فلنج ها رو پر کرده، لوله ها با استفاده از آنها آب بندی می شوند.

خرید ابزار دقیق و متعلقات لوله کشی

استفاده مناسب از ابزار و متعلقات لوله کشی در تاسیسات ساختمان، یک امر ضروری است و در کوتاه ترین زمان نسبت به لوله کشی ساختمان می توان اقدام کرد.

خرید این محصولات مانند هر چیز دیگری با کیفیت و قیمت های متفاوت در بازار انجام می شوند و کارخانه های مختلف ایرانی و خارجی با برندهای متفاوت این ابزار را تولید می کنند.

خرید ابزار و متعلقات لوله کشی با کیفیت خوب  مزیت هایی دارد، از قبیل سهولت کار برای فرد لوله کش، انجام سریع تر لوله کشی و صرفه جویی در زمان و به اتمام رسیدن کار در بهترین حالت ممکن بدون آسیب زدن به لوله ها.

خرید این محصولات باید بر اساس جنس، کیفیت و میزان آسیب پذیری لوله مورد مصرف باشد، چون ابزار مخصوصی برای  هر نوع  لوله وجود دارد که تکنسین لوله کش با استفاده از ابزار متفاوت و متناسب با نوع لوله کار می کند.

اگر خرید ابزار و متعلقات لوله کشی با وسواس و دقت انجام شود، در اجرای سیستم لوله کشی ساختمان موفقیت و سلامت در پروژه محسوب شده است.

در مورد ابزارها باید توجه داشت که ابزار به کار برده شده، نباید غیر استاندارد باشد چون در این صورت، مثلا رزوه لوله کج شده و کل کارایی لوله مختل می شود یا مشکلات بعدی در بهره برداری را موجب می شود.

قیمت ابزار و متعلقات لوله کشی

قیمت ابزار و متعلقات لوله کشی با توجه به نوع ابزار مورد نظر، برند سازنده و کیفیت ساخت آن ها تعیین می شود.

مانند خمیر و کنف، چسب پلیکا، نوار و پرایمر از جمله متعلقات لوله کشی هستند، که در اکثر جعبه های ابزار وجود دارند و بیشتر برای  آب بندی و عایق کردن لوله ها استفاده می شود.

قیمت این محصولات بستگی به مقدار مصرف در سیستم تاسیسات  دارد، الکترود یکی دیگر از انواع ابزار دقیق و متعلقلت لوله کشی است که برای اتصالات جوشی یا جوشکاری های سبک از آن استفاده می شود.

در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارد که قیمت ابزار و متعلقات لوله کشی را تعیین می کنند.

با توجه به انتخاب برندهای معتبر و پرفروش موجود در بازار برای دریافت قیمت ابزار و متعلقات لوله کشی می توان اقدام کرد و از کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات استفاده کرد.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757