اتصالات جوشی درزدار

تولید کنندگان اتصالات جوشی درزدار

اتصالات جوشی درزدار

اتصالات جوشی درزدار با استفاده ورق فلزی و فرآیند سخت کاری و جوشکاری ساخته می شود.

اتصالات درزدار بر اساس فشار و دما و جنس لوله در سیستم انتخاب می شوند و نسبت به اتصالات مانیسمان هزینه کمتری دارند و عموما از سایز 1/2 اینچ تا 16 اینچ موجود می باشند.

از جمله اتصالات جوشی درزدار می توان به زانو 90درجه، سه راهی مساوی، سه راهی تبدیلی، تبدیل، کپ، سر دنده و بوشن اشاره کرد.

اتصالات جوشی درزدار جزء اتصالات جوشی مانند مانسیمان است، با تفاوت هایی در مراحل ساخت و پیاده سازی آن ها.

تولید در اتصالات جوشی متصل، با استفاده از قالب یا درز جوش در بدنه انجام می شود، انواع اتصالات جوشی درزدار به دلایل زیادی از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب، محبوب و پرطرفدار است.

این اتصالات انواع فولاد، آهن و گالوانیزه تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای مشخصات فیزیکی و فنی متفاوتی هستند و در مواردی خاص کاربرد دارند.

اتصالات جوشی درزدار نقش مهم و کاربردی در صنایع آب و فاضلاب و ساخت لوله های گاز، بخار و هوا دارند، این اتصالات جوشی در سایزهای 1.2 تا 16 اینچ مطابق با استانداردهای جهانی مصرف می شود.

این اتصالات در برابر ضربه و خوردگی مقاومند، دارای لبه هایی V شکل بوده، در امتداد لوله ها قرار می گیرند و فضای بین آن ها با استفاده از آلیاژهای جوشکاری پر و آب بندی می شود و در نهایت لبه های آن ها پخ زده می شود.

قیمت اتصالات جوشی درزدار

قیمت اتصالات جوشی درزدار با توجه به مراحل انجام و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا و همچنین به کارگیری نیروی متخصص و حرفه ای تعیین می شود.

اصلی ترین فاکتورهای تعین قیمت اتصالات جوشی درزدار نوع آلیاژ، ضخامت ورق، برند سازنده، مقاومت مکانیکی اتصالات و درصد خلوص فولاد است.

قیمت اتصالات جوشی درزدار نسبت به مانیسمان از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است ولی در کیفیت و تحمل فشار و دما هم این میزان به مراتب کمتر از نوع مانسیمان خواهد بود.

قیمت اتصالات جوشی درزدار بسته به کیفیت ساخت و خلوص آلیاژی که در ساخت آن به کار رفته است، تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اتصالات جوشی درزدار و خدمات مورد نظر به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت های فروشگاهی تاسیسات می توانید سفارش خرید ثبت کرده فاکتور دریافت کنید.

کاربرد اتصالات جوشی درزدار

اتصالات جوشی درزدار جهت اتصال لوله های فلزی به یکدیگر و انشعاب گرفتن و تبدیل سایز لوله ها به کار می روند.

اتصالات جوشی درزدار به دلیل جوشی بودن سیستم را آب بند دائمی می کند و استحکام سیستم لوله کشی را افزایش می دهد.

مقاومت فشاری و دمایی اتصالات جوشی درزدار نسبت به اتصالات مانیسمان کمتر است.

اتصالات جوشی درزدار مرغوب همانند اتصالات مانیسمان بسیار مستحکم بوده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم هستند.

از آنها به منظور کاهش سایز خط لوله، تغییر جهت و گرفتن انشعاب در سرویس های آبرسانی و گازرسانی ساختمان استفاده می شود.

کاربرد اتصالات جوشی درزدار برای سیستم های آبرسانی، صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی و موتورخانه ها بوده، برای تکمیل لوله کشی و اتصال لوله ها به یکدیگر، انشعاب گرفتن از آن ها، مسدود کردن مسیر سیالات و غیره است.

برای ساخت انواع این اتصالات ابتدا ورقه های فلزی تحت فشار و حرارت بالا متناسب با استانداردهای آلیاژی و ابعادی ASTM و ASME B16.9 شکل می گیرند.

کاربرد این اتصالات برای سیستم های فشار قوی می باشد و توجه به مشخصه های فنی و سایز لوله ها نکات مهمی هستند که باید زمان خرید اتصالات جوشی درزدار مورد ارزیابی قرار بگیرند.

لوله جوشی درزدار سپنتا در اصل یکی از زیر شاخه های اصلی لوله فولادی به حساب می آید و کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد.

لوله های درزدار در ایران در دو کارخانه سپاهان و سپنتا تولید و در کشور توزیع میشوند و هر کدام ویژگی ها و مشخصات فنی منحصر به فردی دارند.

لوله جوشی درز دار

لوله سیاه درزدار در دو نوع سنگین و سبک تولید شده و هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارد.

لوله سیاه درزدار سبک در سایزهای 1، 2 و 3 اینچی تولید شده و تقریبا در وزن های 5 تا 7 کیلوگرم موجود می باشند.

لوله سیاه درزدار سنگین این لوله در وزن های 7 تا 152 کیلوگرم موجود بوده و در سایزهای 2/1 تا 8 اینچ و با ضخامت بدنه ی 5/2 تا 8/4 میلی متر موجود می باشند.

این نوع از لوله های فولادی در متراژهای 6 و بالاتر تولید شده و در متراژهای مختلف قابل سفارش می باشند.

لوله های سیاه درزدار در انواع داخلی و خارجی موجود بوده و انواع مرغوب این لوله ها دارای نشان استاندارد ملی و بین المللی می باشند.

لوله های مرغوب دارای شناسنامه بوده و میتوان آنها را از نمایندگی های معتبر تهیه کرد.

لوله سیاه درزدار سپنتا

لوله سیاه درزدار سپنتا که با نام لوله فولادی درزدار سپنتا نیز شناخته می شود در دو دسته سبک و استاندارد DIN 2440 ساخته می شود.

کاربرد لوله سیاه درزدار سپنتا انتقال سیالاتی مانند گاز، آب، نفت و روغن است و از لوله فولادی درزدار سپنتا به عنوان لوله گازی هم می توان استفاده کرد.

لوله سیاه درزدار سپنتا به متراژ مورد استفاده مشتریان تولید و عرضه می شود و اغلب به همراه اتصالات درزدار در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

در تولید لوله سیاه درزدار سپنتا گاهی لوله ها با فلز روی پوشش داده می شوند و عملیات گالوانیزاسیون روی آنها انجام می شود، تبدیل به لوله گالوانیزه شده، برای انتقال آب آشامیدنی کاربرد دارد.

لوله سیاه درزدار سپنتا در سایزها و ابعاد مختلفی موجود و دارای مشخصات فنی بالایی می باشند که عبارتند از:

تحمل فشار بالا، قیمت مناسب، پیچش زیاد، مقاومت بالا در برابر حرارت، در دسترس بودن اتصالات لوله ها، ضد خوردگی و ضد نفوذ اشعه فرابنفش خورشید.

لوله سیاه سپنتا سبک

لوله درزدار سپنتا یا جوشی سبک دارای وزن و ضخامت مشخصی است و برای آب رسانی در ساختمان کاربرد دارد.

برای لوله درزدار جوشی سبک می توان از اتصالات درزدار یا اتصالات مانیسمان استفاده کرد که باید طول این لوله ها ۶ متر و سایز لوله ها از ۱/۲ تا ۶ اینچ باشد.

وزن لوله درزدار سپنتا سبک از ۶٫۶ کیلو گرم تا ۸۵ کیلوگرم متغیر  است. برخی لوله ها در استاندارد din 2440 تولید و روانه بازار می شود و در آبرسانی و گازرسانی مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757