نورد و لوله پروفیل ساوه

نورد و لوله پروفیل ساوه

برای دریافت لیست قیمت و صدور پیش فاکتور نورد و پروفیل ساوه با کارشناسان پرشین پایپ تماس بگیرید.

021-91005252

021-91005757

شرکت نورد و لوله پروفیل ساوه

نورد و لوله پروفیل ساوه در سال ۱۳۵۴ در شهرستان ساوه از توابع استان مرکزی تاسیس شد.

این شرکت با هدف تولید لوله و پروفیل به ظرفیت ۵۰ هزار تن مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون با ارتقاء کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان ظرفیت تولید این شرکت تا 2 میلیون تن در سال افزایش یافته است.

در حال حاضر محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه به صورت منظم به کشورهای اروپایی مانند انگلستان، اروپا، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و بلژیک و خاورمیانه مانند امارات متحده عربی، قطر، کویت، اردن، عراق و سایر کشورها مانند کانادا، استرالیا و ارمنستان صادر می گردند.

معرفی محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه

محصولات این شرکت شامل انواع لوله های فولادی گاز شبکه، لوله های صنعتی، لوله های فولادی گاز خانگی و آبرسانی، قوطی های مربع مستطیل صنعتی و ساختمانی، پروفیل های فرم دار صنعتی، پروفیلهای در و پنجره و مقاطع می باشد:

لوله های فولادی گاز ساوه

لوله های شبکه سراسری و شهری در این شرکت از سایز 3/8 تا 24 و در ضخامت 9/2 تا 20 میلیمتر با طول 6 تا 12 متر تولید می شوند. این لوله ها در استانداردهای BS EN 10224، EN 10219، AWWA C 200، API 5 L، API 5CT می باشند.

به دلیل داشتن کیفیت بالا و انجام تست های متعدد، قابلیت استفاده در خطوط شبکه سراسری و شهری، نفت، گاز، پتروشیمی و آبرسانی را مهیا می سازند.

لوله های صنعتی نورد و پروفیل ساوه

این لوله ها به جهت قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت، دقت ابعادی و كیفیت سطحی در کاربردهای صنعتی بسیار مناسب می باشند.

لوله های صنعتی تولیدی نورد ساوه در قطر خارجی 10 تا 610 و ضخامت 7/0 تا 20 میلیمتر می باشند و تحت استاندارد DIN 2394 و EN 10 219-2 تولید می گردند.

لوله های گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه ساوه از لوله سیاه درزدار و به صورت گالوانیزه گرم تولید می شود و همچنین به دلیل پوشش گالوانیزه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیط های مرطوب و اسیدی مقاوم است.

لوله های آب تولید شده توسط این شرکت در منازل و آبرسانی ساختمان کاربرد زیادی دارد و در سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایز 1/2 تا 6 اینچ و به روش ERW (جوش القایی فرکانس بالا) تولید می شوند.

لوله گالوانیزه ساوه چه استانداردهایی را رعایت می کند:

لوله های آب و گاز ساوه بر اساس استانداردهای DIN 2440, DIN 2394-1, BS 1387,API 5L, BS 1139-1 و لوله های گالوانیزه ساوه بر اساس الزامات استانداردهای کنترل کیفیت گالوانیزاسیون طبقDIN 2444, DIN EN 10240 تولید می شوند.

فشار و دما در لوله های گالوانیزه ساوه

فشار کار لوله گالوانیزه سبک ساوه 12 بار و فشار کار لوله گالوانیزه سنگین ساوه 16 بار است.

دمای کاری لوله های گالوانیزه سبک ساوه 60 درجه سانتی گراد و دمای کاری لوله های گالوانیزه سنگین ساوه 70 درجه سانتی گراد است.

قوطی های مربع و مستطیل صنعتی و ساختمانی

این قوطی ها به دلیل داشتن قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری و مقاومت ابعادی امكان استفاده از آنها را در مصارفی همچون ساخت ماشین آلات صنعتی، سازه های تقویت كننده ساخت، قـطـعات اتـومـبیل و موتور سـیـكلت، در و پنجره و ساختمان سازی مهیا می كنند.

این قوطی ها در استاندارد DIN 2395 و EN 10219-2 تهیه می شوند.

پروفیل های فرم دار صنعتی ساوه

این شرکت پروفیل های فرم دار در ضخامت 5/1 تا 4 میلیمتر را مطابق نظر مشتریان و بعد از بررسی امکان سنجی تولید می نماید.

پروفیل های درب و پنجره

پروفیل های درب و پنجره این شرکت در ضخامت 9/0 تا 2 میلیمتر و در ابعاد 7 تا 83 میلیمتر تولید می شوند.

علاوه بر رنج و استانداردهای ذكر شده، این شرکت توانایی ساخت پروفیلهای سفارشی مطابق نیاز مشتریان را پس از بررسی امكان سنجی تولید دارا می باشد.

مقاطع باز

مقاطع باز تولیدی درنورد لوله و پروفیل ساوه شامل انواع نبش، ناودانی، پروفیل Z و چهارچوب می باشند که تحت استاندارد DIN 59413 تهیه می شوند.