منبع دوجداره آب گرم

لوله یکسر سوکت پوش فیت

برای دریافت لیست قیمت و صدور پیش فاکتور منبع دوجداره آب گرم با کارشناسان پرشین پایپ تماس بگیرید.

021-91005252

021-91005757

منبع دوجداره آب گرم

منبع دوجداره آب گرم برای تامین آب گرم مورد نیاز واحدهای ساختمان در ظرفیت های گوناگون از 200 تا 1000 لیتر تولید و عرضه می شود.

می توان گفت منبع دوجداره یک آبگرم کن است که برای گرم کردن آب به صورت غیرمستقیم با توجه به تعداد واحدهای ساختمان در موتورخانه نصب می شود.

همه ساختمان های مسکونی، اداری یا تجاری که نیاز به آب گرم بهداشتی دارند، یک مبدل گرمایی نیاز دارند. این مبدل منبع دوجداره و منبع کویلی است.

منبع دوجداره یکی از قدیمی ترین و مدرن ترین تجهیزات موتورخانه است و ساختار این منبع از دو لایه داخلی و بیرونی تشکیل شده است.

منبع دوجداره از دو استوانه با سایزهای متفاوت تشکیل می شود که بین آنها فضای خالی وجود داشته و برای انتقال دما از آب گرم به آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی منبع دوجداره

مشخصات فنی منبع دوجداره آب گرم این است که در جداره داخلی دستگاه آب گرم مصرفی قرار دارد و در جداره خارجی، آب گرم از سیستم موتورخانه جریان دارد.

جنس هر دوجداره از ورقه‌های فولادی با روکش گالوانیزه است تا آب را سریع‌ تر گرم کرده و آب خروجی گرم شده بهداشتی تر باشد.

به دلیل فشار بیشتر در قسمت جداره اول که آب شهر جریان دارد باید جداره داخلی با ضخامت بیشتری نسبت به جداره خارجی در نظر گرفته شود.

ساختار کلی منبع موتورخانه دوجداره به صورت افقی یا خوابیده و در ظرفیت های مختلف براساس نیاز مصرفی ساختمان از 300 تا 1500 لیتر است.

یکی دیگر از مشخصات فنی منبع دوجداره آب سرد پس از ورود به جداره میانی از قسمت پایین، از بخش بالایی منبع خارج شده و به سراسر ساختمان منتشر می ‌شود.

لوله کشی منبع دوجداره موتورخانه باید به گونه ای باشد که ورودی شهر با آب گرم سیستم گرمایشی مخالف هم باشند.

کاربرد منبع دوجداره آب گرم

کاربرد منبع دوجداره آب گرم در موتورخانه‌ های مرکزی سبک و خانگی است.

عملکرد این منبع به صورت تبادل حرارتی بوده که حرارت ناشی از آب گرم تولید شده باعث گرمتر شدن آب سرد ورودی و خروج برای مصرف می‌ شود.

ظرفیت منبع دوجداره آب گرم نسبت به منبع کویل دار خیلی پایین ‌تر است.

کاربرد منبع دوجداره برای تامین آب گرم تا ظرفیت 2000 لیتر است.

ظرفیت مخزن دوجداره باید متناسب با ظرفیت حرارتی دیگ و مقدار مصرف آب گرم بهداشتی در ساعت برای هر واحد انتخاب شود، در غیر این صورت راندمان به شدت کاهش می یابد.

از کاربرد منبع دوجداره آب گرم می توان به گرم کردن مقدار زیادی آب در مدت زمانی کوتاه حتی بدون استفاده از پمپ سیرکولاتور اشاره کرد.

منبع دوجداره با ورق گالوانیزه گرم

در منبع دوجداره با ورق گالوانیزه گرم به علت فشار بیشتر بخش درونی منبع که ناشی از فشار آب شهر است، باید ضخامت ورق گالوانیزه جداره داخلی بیشتر از ضخامت ورق گالوانیزه جداره بیرونی باشد.

ضخامت ورق منبع دوجداره آب گرم را با دو عدد نشان می دهند، مثلا منبع دوجداره 5-3 یعنی ضخامت جداره داخلی آن 5 میلی متر و ضخامت جداره خارجی آن 3 میلی متر است.

مزایای منبع دوجداره

از مزایای منبع دوجداره آب گرم می توان به قیمت ارزان طراحی، تولید و ساخت نسبت به سایر مبدل های حرارتی اشاره داشت.

عدم نیاز به پمپ سیرکولاتور، عدم افت فشار به دلیل دولایه بودن ساختار منبع و بازدهی 98 درصد در تولید آب گرم سایر مزایای منبع دوجداره هستند.

منبع دوجداره آب گرم درواقع شامل دو استوانه داخلی و خارجی است که در استوانه داخلی آب سرد و در خارجی آب گرم تولید شده توسط دیگ بخار (بویلر) وارد می شود.

یکی دیگر از مزایای منبع دوجداره اختلاف دمای موجود در دو سیال بخش های داخلی و خارجی است که باعث انتقال دما و گرم شدن آب مجرای داخلی می شود.

لیست قیمت منبع دوجداره آب گرم

نام محصول

سایز

قیمت 

قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل

300 لیتر تماس بگیرید
قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل 400 لیتر

تماس بگیرید

قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل

500 لیتر تماس بگیرید
قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل 600 لیتر

تماس بگیرید

قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل

800 لیتر تماس بگیرید
قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل 1000 لیتر

تماس بگیرید

قیمت منبع دو جداره کرویا مبدل

1500 لیتر

تماس بگیرید

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757