لوله دقیق کاوه ایرانیان

لوله کاوه دقیق

برای دریافت لیست قیمت و صدور پیش فاکتور لوله دقیق کاوه ایرانیان با کارشناسان پرشین پایپ تماس بگیرید.

021-91005252

021-91005757

لوله دقیق کاوه ایرانیان

لوله دقیق کاوه ایرانیان در سال 1374 در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع و با زیر بنای 21 هزار متر مربع  در استان مرکزی شهرستان ساوه شهرک صنعتی کاوه تأسیس و در سال 1374 به بهره برداری رسید.

این شرکت توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مطلوب، رضایت مصرف کنندگان داخلی و خارجی را جلب نموده و گامی مثبت در راستای تحقق خودکفایی و بی نیازی کشور از واردات بردارد.

تولیدات لوله های دقیق کاوه ایرانیان

تولیدات لوله دقیق کاوه به سه حوزه کلی تقسیم میشوند:

۱- حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها که ازاین  محصولات در مبدل‌های حرارتی و دیگ‌های بخار،  تیوب‌های فین‌دار و کندانسورها استفاده می‌کنند.

۲- صنایع خودروسازی و هر قطعه‌ای که در خودرو احتیاج به یک استوانه فولادی دقیق دارد مانند: کمک فنر، ستون فرمان، دسته موتور، میل فرمان و … .

۳ –کارخانجات قند و شکر نیز ازتیوب‌های دقیق کاوه استفاده می کنند درواقع صنایع قند یک دفتر مشاوره دارند که ۳۶ کارخانه عضو آن هستند و تمامی این کارخانه ها  تیوب‌‌های فولادی مورد نیاز خودر را  ازشرکت لوله دقیق کاوه تامین میکنند .

این شرکت محصولات زیر را تولید مینماید:

  • لوله دقیق کاوه فولادی
  • لوله دقیق کاوه گازی
  • لوله دقیق کاوه سبک
  • تیوب های بدون درز
  • تولید بوش‌های صنعتی و فولادی که بیشتر در قطعات اتومبیل کاربرد دارد وهمچنین تولید لوله‌های فشار قوی یا HP ویژه کیت‌های گازسوز خودروهای CNG سوز که محصول انحصاری این شرکت می باشد.

در واقع شرکت لوله دقیق کاوه تنها تولید کننده این محصولات درکشور می باشد .

استانداردهای محصولات لوله دقیق کاوه ایرانیان

لوله ها و تیوب های فولادی مانیسمان یا بدون درز (مانسمان) و سایر محصولات لوله فولادی تولید شده در این کارخانه بر اساس به روزترین و مدرن ترین استانداردهای کشورهای پیشرفته همچون آمریکا، ژاپن، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا مانند API، ASME،JIS ،DIN ،ASTM ،EN و BS ساخته و تولید می شوند.

انواع لوله های دقیق کاوه ایرانیان

این شرکت با بکارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات مدرن آلمانی و تکنولوژی ساخت آلمان و بهره گیری از متخصصین با تجربه، لوله های فولادی بدون درز( لوله مانیسمان)، لوله های کاندوئیت که مخصوص عبور جریان برق و ضد انفجار هستند و لوله های درزمخفی را مطابق با استاندارد های روز آمریکا و اتحادیه اروپا تولید مینماید.

لوله های بدون درز (مانیسمان) دقیق کاوه ایرانیان

لوله مانیسمان کاوه دقیق نوعی از لوله های فلزی است که بدون درز جوش بوده و در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی و همچنین سیستم های تأسیسات ساختمان کاربرد گسترده ای دارد.

این لوله ها با سایز نامی قطر (NPS) و رده ضخامت (SCHEDULE) شناخته شده ودر شاخه های 6 متری تولید می شوند.

شرکت دقیق کاوه تولید کننده لوله های بدون درز (مانیسمان) رده 40 به روش نورد گرم می باشد.

سایز لوله های تولیدی در شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان از ½ اینچ تا ۴ اینچ می باشد.

استاندارد آلیاژی این لوله ها مطابق با ASTM A106 ،ASTM A53 و API 5L بوده و همچنین استاندارد ابعادی لوله مانیسمان برطبق ASME B36.10, ASME B36.19 می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های لوله های بدون درز فولادی (مانیسمان)، کیفیت بالای آن نسبت به لوله های درزدار است.

همچنین این لوله ها به دلیل عدم استفاده از جوش در فرآیند تولید آن ها از استحکام بالایی برخوردار هستند.

معمولاً قطر لوله مانیسمان دقیق کاوه کوچک است. علت این امر هم به دلیل سختی فرآیند تولید لوله های بدون درز با قطر زیاد است به همین دلیل در صورت ساخت لوله های بدون درز با قطر زیاد هزینه های تولید آن  افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که ممکن است در ظاهر قیمت لوله های دقیق کاوه از قیمت لوله های وارداتی به خصوص چینی بیشتر باشد اما این لوله ها از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نوع چینی برخوردار هستند.

چرا لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان؟

لوله های بدون درز فولادی از ورق یا میله ساخته‌شده و به‌صورت یک جسم گرد سخت، معروف به billets شکل می گیرند.

این اجسام سپس گرم شده و به‌صورت یک میله سوراخ شده در قالب ریخته می شوند تا لوله یا یک پوسته توخالی ایجاد کنند.

این نوع لوله ها به دلیل توانایی مقاومت در برابر فشار در مقایسه با سایر روش های فرآیند تولید لوله، بهتر بوده و به‌عنوان روشی سریع و مقرون ‌به ‌صرفه شناخته ‌شده‌اند.

از آنجا که این لوله ها قادر به تحمل فشارهای بسیار بالا هستند، از آن ها به‌ طور گسترده در نواحی با فشار قوی ازجمله پالایشگاه ها، سیلندرهای هیدرولیک و صنایع هیدروکربن استفاده می شود.

همچنین از آن ها به‌عنوان زیرساخت  برای صنایع نفت و گاز نیز استفاده می گردد.

در مقایسه با انواع دیگر لوله ها، لوله های بدون درز به هیچ جوشکاری یا اتصالی احتیاج ندارند و به ‌سادگی توسط سطوح جامد گرد تشکیل‌شده و درنتیجه، به استحکام و سایر خصوصیات آن ازجمله مقاومت در برابر خوردگی افزوده می شود.

این لوله ها همچنین در برابر فشارهای مکانیکی نسبت به سایر لوله ها به‌صورت مؤثرتر مقاومت بیشتری داشته و از فشار عملیاتی بالاتری نسبت به لوله های جوش داده‌شده برخوردار می باشند.

موارد مصرف لوله های مانیسمان لوله دقیق کاوه ایرانیان

  • خطوط انتقال نفت و گاز و مواد پالایشگاهی
  • لوله های واحدهای پروسس پالایشگاهی
  • خطوط شبکه گازرسانی
  • سیستم حمل مایعات هیدروکربنی
  • لوله های گاز شهری
  • انتقال هر نوع سیال پرفشار

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757