فلنج آداپتور چسبی UPVC

فلنج آداپتور چسبی UPVC

برای دریافت لیست قیمت و صدور پیش فاکتور فلنج آداپتور چسبی UPVC با کارشناسان پرشین پایپ تماس بگیرید.

021-91005252

021-91005757

فلنج آداپتور چسبی UPVC

فلنچ آداپتور چسبی UPVC قطعه ای است که از آن برای ایجاد اتصال میان لوله و اتصالات UPVC  استفاده می شود.

فلنج آداپتور چسبی UPVC  یکی از انواع اتصالات است که برای بستن لوله‌ ها و اتصالات فلنجی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از این فلنج‌ها باعث می‌شود تا اتصال قوی‌تری ایجاد شود و در نتیجه مقاومت و توانایی تحمل فشار اتصالات افزایش پیدا کند.

یکی از کاربردهای کلیدی و بسیار مهم این فلنج‌ها زمانی است که شما قصد قراردادن رینگ روی اتصالات دارید.

در واقع عامل اصلی که باعث به‌وجودآمدن یک اتصال قوی می‌شود رینگی است که در این فلنج‌ها قرار دارد.

خطوط آب و سیستم‌های لوله‌ کشی پرفشار معمولا مشکلات زیادی را برای انواع مختلف اتصالات ایجاد می‌کنند. استفاده از اتصالات مقاوم در برابر فشار در چنین شرایطی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه در غیر این صورت در آینده سیستم لوله‌ کشی دچار مشکل می‌شود.

اتصالات معمولی برای چنین شرایطی طراحی و ساخته نشده ‌اند و به همین علت است که شما نیازمند انواع فلنج‌ های آداپتور خواهید بود.

فلنج آداپتور چسبی UPVC یکی از محصولاتی است که می‌تواند در این شرایط به شما کمک کند تا اتصالات قوی‌تری را ایجاد کنید. استفاده از این فلنج‌ها در سیستم‌های لوله‌ کشی که سیالات با فشار بالا در آنها جاری هستند لازم و ضروری است.

این اتصالات در واقع از یک صفحه مدور تشکیل شده‌اند که از جنس یوپی‌وی‌سی ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد.

شما می‌توانید از این فلنج‌ها برای بستن انواع لوله‌ ها و اتصالاتی که فلنجی هستند استفاده کنید و از مزایای این محصولات نهایت بهره را ببرید.

کاربرد فلنج آداپتور چسبی UPVC

فلنچ آداپتور چسبی UPVC ، قطعه ای است که از آن برای ایجاد اتصال میان انواع لوله UPVC و اتصالات UPVC استفاده می شود.

به عنوان مثال، هنگام تعویض و بروزرسانی لوله و اتصالات UPVC مورد استفاده در موتورخانه ای که از قبل در سیستم لوله کشی آن از لوله و اتصالات قدیمی ( لوله و اتصالات گالوانیزه یا پلی اتیلن) استفاده شده و به دلیل بسیاری از مسائل، نظیر مسائل مالی، امکان تعویض لوله کشی قبلی وجود ندارد، برای اتصال لوله های جدید (که ازجنس UPVC هستند) به لوله پیمتاش و اتصالات قدیمی، از رینگ وفلنچ استفاده میگردد.

به گونه ای که ابتدا یک رینگ و فلنچ آداپتور چسبی در ابتدای مسیر لوله کشی UPVC کار گذاشته می شود.

سپس یک رینگ و فلنچ نیز برای سیستم لوله کشی قدیمی، که از جنس پلی اتیلن و یا گالوانیزه می باشد، در نظر می گیرند که این رینگ و فلنچ باید از جنس خود لوله و اتصالات موردنظر باشد.

پس از آن ، میان این دو فلنچ ، یک واشر قرار داده می شود و در آخر دو رینگ موجود که یکی از جنس UPVC و دیگری از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن است، به وسیله ی پیچ و مهره و از راه سوراخ های موجود روی رینگ ها، به یکدیگر متصل می گردند و به این ترتیب دو سیستم لوله کشی به هم اتصال می یابند.

بطور کلی ، در مواردی که لوله کشی به دلیل قدیمی بودن و یا به منظور کاهش هزینه ها، از جنس پلی اتیلن یا گالوانیزه می باشد.

برای سیستم لوله کشی موتورخانه که دارای اهمیت بالاتری است، متریال UPVC را به کار می برند، برای اتصال این دو جنس مختلف به یکدیگر، عمدتا از فلنچ آداپتور چسبی استفاده می گردد.

چرا که اتصالات دنده ای ، مخصوصا در جنس پلی اتیلن ، دارای ابعاد خیلی بزرگی بوده و جاگیر می باشند ، درحالیکه رینگ و فلنچ بسیار کم جا هستند.

از دیگر موارد کاربرد رینگ و فلنچ آداپتور چسبی UPVC  میتوان به استفاده از این قطعه هنگام باز و بسته کردن مسیرهای لوله کشی ، به منظور تعمیرات و … ، بخصوص در سایز های بالاتر لوله کشی ، اشاره نمود.

همچنین برای بستن اتصالات بین فلنچی ، مثل شیر پروانه ای UPVC بین فلنچی و یا شیر یکطرفه بین فلنجی نیز از رینگ و فلنچ استفاده میگردد.

مزایای فلنج آداپتور چسبی UPVC

این محصول در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که شما می‌توانید برای لوله‌ ‎ها و اتصالات مختلف اندازه‌های متفاوت آن را خریداری کنید.

فلنج آداپتور چسبی از جنس یوپی‌وی‌سی ساخته شده است.

همین عامل نیز باعث می‌شود تا در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد؛ بنابراین در صنایعی که مواد شیمیایی و اسیدی وجود دارند شما می‌توانید با خیالی راحت از این فلنج‌ها استفاده کرده و از مزایای آنها بهره‌مند شوید.

قیمت این فلنج‌ها بسیار مناسب است و طول عمر بالایی دارند؛ بنابراین از نظر اقتصادی می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و استفاده باشند.

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پرشین پایپ در تماس باشید.

021-91005252

021-91005757